Inschrijven op onze basisschool

Een school kiezen voor je kind is een belangrijke stap voor de toekomst van je zoon of dochter. Daarom vinden we het belangrijk om je goed te ondersteunen in deze keuze!

Als Antwerpse school werkt onze basisschool samen met Meldjeaan.be. Via deze website kan je je kind aanmelden voor onze school. Heb je al een broer of zus op onze school? Dan krijg je voorrang om je kind aan te melden. Alle belangrijke data kan je vinden in onderstaand schema.

Brochure

Alle belangrijke info over de aanmeldingen en werking van Meldjeaan.be staat gebundeld op de website van Meldjeaan.

Daaronder vind je via de tweede knop alle informatie over de werking van onze school.

Contacteer ons!

VOOR ALLE VRAGEN EN INFO OVER ONZE INSCHRIJVINGSPROCEDURE.

Heb je nog vragen of zit je met onduidelijkheden over de onze inschrijvingsprocedure?

Wil je meer informatie over de werking van onze school?

Wil je weten of je kind voorrang krijgt om in te schrijven op onze school?

Wij helpen je graag! Contacteer ons via secretariaat.basisschool@olvcsj.be